ÁSZF - 2020.05.01-től visszavonásig

ÁSZF Általános Szerződési Feltételek (ideiglenes 2020.05.01-től)
Figyelem! Átmeneti rendelkezések a járvány idejére!
A korona vírus helyzetre való tekintettel készletünk illetve annak beszerezhetősége folyamatosan változik, megrendeléskor kérjük vegye figyelembe, hogy egyes esetekben nem tudjuk garantálni a teljes rendelés kiszállítását. Ez esetben kollégánk felveszi Önnel a kapcsolatot. Az oldalunkon bankkártyával történő fizetést ideiglenesen szüneteltetjük. A futárnál lehetőség van a megrendelés vételárát bankkártyával kifizetni!

A 41/2007.(IX.19.) EüM rendelet 19.§.(5) bekezdésében foglaltaknak megfelelően az internetes gyógyszer-értékesítésre jogosult gyógyszertárak jegyzékét az Országos Tisztifőorvosi Hivatal vezeti és teszi közzé.
Kérjük, nézze meg figyelmesen az Ön által rendelt készítmény tárolására vonatkozó információt. A "Hűvös helyen tartandó" jelzéssel ellátott készítményeket csak személyes átvétellel rendelheti, postai kézbesítéssel nem.

RENDELÉS MENETE
1. Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a webshopba, illetve regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást (ezért a továbbiakban Megrendelő)
2. Megrendelő a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.
3. Megrendelő kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát. Véglegesítésig még többször módosíthat, törölhet. Amennyiben befejezte a megvásárolni kívánt termékek összeválogatását, továbbléphet a rendelés véglegesítéséhez és a fizetéshez. 4. A megrendelés elküldésével és annak Szolgáltató részéről történő e-mail-en történő visszaigazolásával a 17/1999. (II.5.) Kormányrendelet alapján távollévők közötti szerződés jön létre a Szolgáltató, valamint a Megrendelő (Vevő) között, az alábbi feltételek szerint:
A létrejövő szerződések nyelve a magyar, az elektronikus módon kötött szerződések nem minősülnek írásba foglalt szerződésnek, és azokat a Szolgáltató nem iktatja, magatartási kódexre nem utal. A Szolgáltató a megbízás teljesítésekor szállítóként szerepel. A megrendelés során a megrendelő nyilatkozatot tesz arról, hogy jelen szabályzatot, így az adatvédelmi tájékoztatást is ismeri, az abban foglaltakat magára nézve kötelezőnek tekinti.
FELHÍVJUK KEDVES VÁSÁRLÓINK FIGYELMÉT, HOGY WEBÁRUHÁZUNK KÍNÁLATÁBÓL IDŐNKÉNT EGY-EGY TERMÉK ÁTMENETILEG KÉSZLETHIÁNYOS LEHET! EZÉRT ELŐFORDULHAT, HOGY AZ ÖN AKTUÁLIS RENDELÉSÉBŐL NEM MINDEN TÉTELT TUDUNK BIZTOSÍTANI. EZEKET RENDSZERÜNK AUTOMATIKUSAN TÖRLI MEGRENDELÉSÉBŐL, ÍGY KÖVETKEZŐ ALKALOMMAL ÖNNEK ÚJRA LE KELL ADNIA RENDELÉSÉT AZ ADOTT TERMÉKEKRE!
FIZETÉSI MÓDOK:
1. Helyszínen, a patikában
1.1. készpénzzel,
1.2. bankkártyával és egészségpénztári kártyával. Egészségpénztárainkat, amelyekkel kapcsolatban állunk, ide kattintva érheti el!
2.Készpénzes fizetés átvételkor belföldön (utánvét). A Megrendelő a megrendelt termék árát és a kiszállítási díjat kiszállításkor, készpénzben, egy összegben, a kiszállítást végző személynek köteles megfizetni. A futárnál bankkártyás fizetés is eszközölhető.
3. Előre fizetés (átutalással) belföldön. A Megrendelő a megrendelt termék árát és a kiszállítási díjat előre banki átutalással fizeti Kovács Zsuzsanna Ev. bankszámlájára: 10900011-00000007-17290165.
Szállítás:
1. 19.999 Ft alatt 1399Ft összeget számolunk fel
2. 19.999 Ft összegű megrendelés felett ingyenes

AZ ÁRU ÁTVÉTELÉNEK LEHETŐSÉGEI:
1. Helyszínen, az Eötvös Patika Gyógyszertárban. 1067 Budapest, Eötvös u.16.
2. GLS futárszolgálatával
3. Amennyiben a webshopban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A Megrendelő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
4. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Megrendelő köteles a csomagot kézbesítéskor a futár előtt megvizsgálni, és termékeken, csomagoláson észlelt esetleges sérülés esetén köteles jegyzőkönyv felvételét kérni, sérülés esetén a csomagot nem köteles átvenni. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt Szolgáltató nem fogad el!
5. Az adatok megadását követően Megrendelő a ”MEGRENDELÉS” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével, vagy e-mailben jelezheti felénk egyéb, rendeléssel kapcsolatos kívánságát.
6. Adatbeviteli hibák javítása: Megrendelő a megrendelési folyamat lezárása előtt minden esetben vissza tud lépni az előző fázisba, ahol javítani tudja a bevitt adatokat.
7. Megrendelő e-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Amennyiben e visszaigazolás Megrendelő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 72 órán belül Megrendelőhöz nem érkezik meg, Megrendelő az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól mentesül. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Szolgáltatóhoz, illetve az Megrendelőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Szolgáltató kizárja a visszaigazolási felelősségét, ha a visszaigazolás azért nem érkezik meg időben, mert Megrendelő rossz e-mail címet adott meg regisztrációja során, vagy a fiókjához tartozó tárhely telítettsége miatt nem tud üzenetet fogadni.
A megrendelések feldolgozása és teljesítés
1. A megrendelések feldolgozása hétköznap 8-15 óra között történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására. Amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, a megrendelés az azt követő napon kerül feldolgozásra. Szolgáltató ügyfélszolgálata minden esetben elektronikus úton visszaigazolja, hogy mikor tudja teljesíteni a megrendelését.
2. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 5 munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Megrendelő a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Megrendelő felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.
3. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Megrendelőt haladéktalanul tájékoztatni, valamint Megrendelő által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
4. Szolgáltató nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, leírások a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor!
5. Bankkártyával történő fizetés az OTP Bank szolgáltatón keresztül történik.
6. Egészségpénztári számla igénye esetén kérjük, adja meg az egészségpénztár nevét, a kártyatulajdonos nevét, a tagazonosítót, és a pontos címet.
A szállítást az GLS futárszolgálat végzi, amelynek időpontjáról a Vásárlót a szállító a szállítás napján tájékoztatja. A kézbesítés munkaidőben történik 8.00-17.00-ig.
MEGJEGYZÉS:
Amennyiben a Megrendelő a meglévő készletmennyiségen felül kíván vásárolni, 1 ill. 2 napos határidőre vállaljuk a hiányzó áru beszerzését, a nagykereskedők szállítási ütemének függvényében, természetesen amennyiben egyáltalán beszerezhető áruról van szó, és nem tartós hiánycikkről.
- Felhívjuk tisztelt Megrendelőink figyelmét arra, hogy a megrendelés egyben vásárlási és fizetési kötelezettséget is jelent, ennek tudatában kérjük a rendelések feladását.
- A megrendelt áruk lefoglalását a rendelés időpontjától számított 48 óráig tartjuk fenn, indokolt esetben, telefonos megbeszélés alapján ez meghosszabbítható.
- A patika garanciát vállal arra, hogy a regisztrációs adatokat bizalmasan kezeli, harmadik személy részére nem adja ki azokat.
Elállás, rendelés lemondása, hibás teljesítés
Megrendelése során Ön élhet a 17/1999. Kormányrendeletben részletesen rögzített feltétel nélküli elállási jogával is. Ha rendelését az előtt kívánja lemondani, hogy a Szolgáltató a Szállítónak átadta volna, ezt megteheti egyszerűen telefonon, vagy e-mailben. Ez esetben a Megrendelőnek semmilyen további kötelezettség nincs. Ha a rendelést Ön már megkapta, a következőkre kell tekintettel lennie:

Étrend-kiegészítők, kozmetikumok, stb. esetében az elállási joggal akkor élhet, ha a terméket bontatlan állapotban vissza tudja szolgáltatni. Készülékek esetén csak kipróbálás előtt élhet az elállás jogával, a megkezdett használat fertőzésveszélyt jelenthet, ilyenek a vércukormérők, koleszterinszint-mérők.
Gyógyszerek esetében az elállás jogával nem élhet. Elállási jog a termék átvételekor kezdődik, és 8 munkanapon belül gyakorolható. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni 8 munkanapon belül. Elállás esetén a Megrendel/vevő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. Hibás teljesítés esetén, vagyis ha a Szolgáltató nem a kívánt árut szállította, visszaküldhető a termék a mi költségünkre. Ha ilyen fordulna elő, kérem, keresse Ügyfélszolgálatunkat, hogy megbeszélhessük a teendőket.
Az Eötvös Patika Webáruház, - mint Szolgáltató - elállás esetén a Megrendelő/vevő által már kifizetett összeget legkésőbb 30 napon belül a vevővel egyeztetett módon visszafizeti. A szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését.
Miket rendelhet meg gyógyszertárunkból?
Az Eötvös Patika Webáruházban vény nélkül kapható gyógyszereket, homeopátiás gyógyszereket, gyógytermékeket, étrend-kiegészítőket, dermo-kozmetikumokat, tápszereket, babaápolási termékeket, egyes gyógyászati segédeszközöket, és más - általában gyógyszertárban forgalmazott - termékeket vásárolhat meg.
Egyéb feltételek
- A Szolgáltató nem fogad el regisztrációt és rendelést tizennegyedik életévét még be nem töltött egyéntől!
- Fenntartjuk a jogot hogy amennyiben az adott rendelés gyógyszerészszakmai szempontból nem elfogadható, visszautasítsuk a teljesítését! Erről minden esetben tájékoztatjuk a megrendelőt.
Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a következő weboldalról: http://www.eotvos-webpatika.hu

Alap-adatok
A szolgáltató neve: Dr.Kovács Zsuzsanna EV, Eötvös Patika Gyógyszertár
A szolgáltató és egyben a panaszügyintézés helye: 1067 Budapest,Eötvös u.16.
Telefonszáma: 06 1 342-0137
Levelezési címe: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Adószáma: 42077835-2-42

Vonatkozó jogszabályok
- 41/2007. EüM. rendelet
- 17/1999. Kormányrendelet
- 49/2003. GKM rendelet
- 2006. évi XCVIII. törvény
Ezen a linken olvasható Dr. Péterfalvi Attila Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hivatal vezetőjének 2017. januári Tájékoztatatása a webáruházakra vonatkozó adatvédelmi követelményekről.

 

OGYÉI engedély

legalis

Eötvös Patika

Eötvös Patika Kft.
1067 Budapest, Eötvös u.16.
Tel: (1) 342 0137

Nyitva tartásunk:

  • Hétfő - Péntek: 08:00 - 19:00
  • Szombat: 08:00 - 13:00

A honlap oldalain található, gyógyszerrel kapcsolatos információk betegség esetén nem helyettesítik a szakember megkeresését.
A kockázatokról és a mellékhatásokról olvassa el a betegtájékoztatót, vagy kérdezze meg gyógyszerészét!